Sunday, August 17, 2008

一係唔review一係一炮過之其4︰toe


我是在演唱會幾天前才認識這隊樂隊的,但在YouTube看過他們的片段之後決定非去看不可。

Post-rock與math rock向來不是自己杯茶,然而toe音樂中的力量及所表現出的美態,卻是筆墨難以形容的,他們在台上的技術,更是超越了人體極限,這一點是當晚所有欣賞的朋友都為之讚嘆的。尤其是鼓手柏倉隆史的昇天失神,如果玩音樂可以達到性高潮,大概就是他這樣子了。

到場後見到全場爆滿針插不下,散場時紀念品攤位人頭湧湧,很替負責主辦、收T Shirt錢收到手軟的M感到欣慰。

4 comments:

Patrick Hui said...

你讚人都係唔及彈人好睇,你令我好想認識下Stereophonics, 哈哈哈……

THE LOFT said...

獎過獎,我正準備搞一本專門鬧人的雜誌,但照現時呢個blog嘅回應量嚟睇,真係唔知有冇市場。

Patrick Hui said...

有銷量的,而家本本雜誌都係鬧人,你係差o的廣告宣傳。正式出版記得搵我做freelance

Anonymous said...

你鬧人好睇,但我不贊成你助紂為虐,而且鬧得太多,人也變得偏激。
我認同大概是欠缺宣傳的問題。想想法子吧。