Sunday, August 17, 2008

一係唔review一係一炮過之其1︰Stereophonics


看Stereophonics讓我想起自己在英國讀書時,獨個兒冒著寒風從宿舍走25分鐘到livehouse,然後一個人拿著啤酒孤伶伶捱過那些難聽的垃圾supporting acts,苦等兩句鐘盼心儀的樂隊上台那些日子。

不,Stereophonics不是那隊心儀樂隊,而是那些垃圾。多年來我認定這樂隊名過於實,只有那些讀大學的麻甩仔在pub飲大兩杯攬頭攬頸才會覺得好聽,是名副其實的ladrock。但這班客仔在英國人數之多,已足夠令Stereophonics張張碟都賣No.1了。

看完他們的live依然沒有改觀,這隊垃圾無才華、無好歌、無特點、無進步,假若不是在場內遇到幾個朋友(其中一個悶到走出去大堂hea),我真的不知怎撐足全晚。

2 comments:

Anonymous said...

yeah,我選擇冇去/唔做邊問我覺得冇損失。
我想知你當年係睇邊隊垃圾supporting同邊隊係你心儀樂隊。

THE LOFT said...

話明垃圾已經唔記得啦,心儀的有Bernard Butler、The Beta Band及Stereolab等等...