Friday, October 12, 2007

This is so fucking 90's



昨日跟M閒聊,我突然講起某種打扮「好90年代」,他笑了出來。我想是因為很少人這樣講,通常別人都是講好「好70年代」或「好80年代」,也許覺得90年代實在太近。大佬!07年啦!90年代成十幾年前啦!

但成長於90年代的人如我,有陣時還是甩唔到那個時代的東西,因此早兩日的Q Awards,我仍是很關心的(Ian Brown及Richard Ashcroft竟仍然有獎攞,你話成件事幾90's)。

Ian Brown又著Neighborhood,不過如果個個月免費寄衫俾我,我又唔介意落街放狗都著囉!另外我偶像Damon Albarn不單止多左頭髮,最近仲清減後生靚仔左,不枉我咁愛佢;Richard嫂、一代毒后Kate Radley點解有麒麟臂?不過如果生左兩個兼戒埋毒,變肥師奶都唔出奇;至於Kylie依舊咁正。講完,大家唔該返翻嚟21世紀。

No comments: